چند ساليست


بدون تو

مواظب خودت باش مبادا درگیر عشق شوی . عشق در عین زیباییش چنگال هایش را به اعماق قلبت فرو می کند و تا مرگت زخم بر بدنت خواهد نشاند . اگر خیلی مهربان شود احساست را فلج می کند ... فقط ... مواظب خودت باش ...

چند سالي ست که تکليف دلم روشن نيست
جابه اندازه ي تنهايي من درمن نيست
چشم مي دوزم درچشم رفيقاني که
عشق درباورشان قد سرسوزن نيست
دست برداشتم از عشق که هر دست سلام
لمس آرامش سردي ست که در آهن نيست
حس بي قاعده ي عقل و جنون با من بود
درک اين حال به هم ريخته تقريبا نيست
سال هابودازين فاصله مي ترسيدم
که به کوتاهي دل کندن ودل بستن نيست
رفتم ازدست و به آغوش خودم بر گشتم
جا به اندازه ي تهايي من درمن نيست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعت16:41توسط هلیا | |